Trustpilot 4.7/5 arvosanassa

Ilmainen toimitus yli 80 Euro

Ilmaiset vaihdot

13% tervetuliaisalennus normaalihinnoista

TERVETULOA 13

FAQ

Kuinka voin ottaa yhteyttä Ongoolin asiakaspalveluun?

Tavoitat meidät helpoimmin Facebook Messengerin kautta, mutta vastaamme nopeasti myös sähköpostitse osoitteeseen kundservice@ongoal.se. Voit myös käyttää alla olevaa lomaketta.

Kuinka kauan Ongoalin asiakaspalvelun käsittelyaika on?

Vastaamme yleensä välittömästi Facebook Messengerin kautta ja aina 24 tunnin sisällä sähköpostitse.

Miten Ongoolin tilausvahvistus toimii?

Tilauksen teon jälkeen lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen, joka toimii sekä kuittina että takuuna tilauksen käsittelystä. On tärkeää, että annat oikean sähköpostiosoitteen. Jos olet tehnyt tilauksen osoitteessa www.ongoal.se etkä ole saanut meiltä tilausvahvistusta sähköpostitse, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka saan tietoa Ongoalista ja tarjouksia kampanjoista ja uutisista?

Tykkäämällä ja seuraamalla meitä Facebookissa tai tilaamalla kampanjamme ja uutiskirjeemme pysyt jatkuvasti ajan tasalla. Olemme myös Instagramissa ja Twitterissä.

Miten Ongoolin laskunmaksu toimii?

Kun olet valinnut maksutavaksi Lasku, saat laskun sähköpostiisi. Lasku tulee maksaa maksukumppanimme Klarnalle.

Mitä eri maksuvaihtoehtoja on saatavilla?

Tarjoamme kortti-, lasku- ja tilimaksua sekä suoramaksua Swishin kautta.

Miten alennuskoodini toimii?

Kun olet saanut alennuskoodin, syötä se sille varattuun paikkaan kassalla ja paina Käytä. Saat sitten suoraa tietoa siitä, onko koodisi voimassa vai ei. Useimmat alennuskoodit koskevat vain normaalihintoja. Jos olet epävarma siitä, mikä koskee tiettyä koodiasi, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kauanko paketti säilyy ennen kuin minun on noudettava se?

Lähetyksesi säilyy kyseisen välittäjän luona 14 päivää tekstiviesti- ilmoituksen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen paketti palautetaan meille, minkä jälkeen joudumme veloittaa 25 EUR lunastamattomien tavaroiden käsittelystä.

Mitkä ovat toimituskulut?

Agenttitoimituksen hinta Ruotsin sisällä on 7,95 EUR alle 80 Euro tilauksille ja ilmainen toimitus yli 80 Euro tilauksille. Myyjä veloittaa palautuskuitista 10,95 Euro. Tämä koskee kaikkia tuotteita paitsi kuntolaitteita, jotka toimitetaan kotiinkuljetuksena.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Arvioimme, että lähetyksesi on perillä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekoajasta riippuen. Jos tuote on tilaustuote, toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Jokaisen tuotteen alla näkyy toimitusaika.

Mistä tiedän, että pakettini on ladattavissa ja mistä minun pitäisi noutaa se?

Kun lähetys on saapunut toimituspisteeseen, saat valinnastasi riippuen tekstiviestillä tai sähköpostilla ilmoituksen, joka sisältää kaikki tiedot, joita tarvitset lähetyksen noutoon. Se, mille edustajalle paketti tulee, perustuu postinumeroosi.

Kuinka saan tavarani toimitettua?

Tarjoamme toimituksen agenteille ja kotiinkuljetuksen ilman kuittia sekä kotiinkuljetuksen kuitilla.

En ole saanut pakettiani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, sinulle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse ja kun lähetämme tavarat loppu varastosta, saat uuden sähköpostin, jossa on seurantalinkki kumppanillemme. Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on mahdollisuus palauttaa osa tai koko lähetyksesi vastineeksi 60 päivän kuluessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautusnumeron, jota käytetään palautuksessa. Hyvitys suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin käyttämättömänä ja muuttumattomana alkuperäispakkauksessa. Hygieniatarvikkeita, kuten alusvaatteita tai hierontaaseita, ei voi palauttaa, jos sinetti on rikki. Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pakettini vaurioitui saapuessani. Mitä teen?

Olemme vastuussa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet toimituksen yhteydessä sinulle. Tavaraa vastaanotettaessa on tärkeää tarkistaa, ettei tavara ole vaurioitunut kuljetuksen aikana. Kuljetusvaurioista tulee ilmoittaa välittömästi paikan päällä kuljetusliikkeelle.

Mitä teen, jos haluan valittaa tuotteesta?

Noudatamme kuluttajanostolakia ja reklamaatioita koskevia suosituksia. Reklamaatiooikeus kattaa vain alkuperäiset viat. Reklamaatiooikeus ei koske esimerkiksi normaalista kulumisesta aiheutuneita vikoja. Kehotamme sinua tallentamaan tilausvahvistuksen tuotteesi kuittiksi. Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Olen tehnyt palautuksen. Mitä nyt tapahtuu?

Palautuksen käsittely kestää 5-10 työpäivää ja palautamme sinulle sähköpostitse heti, kun palautuksesi on käsitelty. Jos olet valinnut laskulla maksamisen, laskuasi oikaistaan ​​/ peruutetaan sen mukaan, oletko lähettänyt takaisin osan tilauksestasi vai kokonaan. Muista pitää kirjaa eräpäivästä laskussasi. Jos eräpäivä lähestyy, saatat joutua jatkamaan sitä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet valinnut maksamisen kortilla tai Swishin kautta, rahat talletetaan ostohetkellä käytetylle kortille/tilille.

Kuinka kauan minulla on avoin ostos?

Kun teet ostoksia meillä, sinulla on aina 60 päivän avoin ostos.