FAQ

Kuinka voin ottaa yhteyttä Ongoolin asiakaspalveluun?

Tavoitat meidät helpoimmin Facebook Messengerin kautta, mutta vastaamme nopeasti myös sähköpostitse osoitteeseen kundservice@ongoal.se. Voit myös käyttää alla olevaa lomaketta.

Kuinka kauan Ongoalin asiakaspalvelun käsittelyaika on?

Vastaamme yleensä välittömästi Facebook Messengerin kautta ja aina 24 tunnin sisällä sähköpostitse.

Miten Ongoolin tilausvahvistus toimii?

Tilauksen teon jälkeen lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen, joka toimii sekä kuittina että takuuna tilauksen käsittelystä. On tärkeää, että annat oikean sähköpostiosoitteen. Jos olet tehnyt tilauksen osoitteessa www.ongoal.se etkä ole saanut meiltä tilausvahvistusta sähköpostitse, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka saan tietoa Ongoalista ja tarjouksia kampanjoista ja uutisista?

Tykkäämällä ja seuraamalla meitä Facebookissa tai tilaamalla kampanjamme ja uutiskirjeemme pysyt jatkuvasti ajan tasalla. Olemme myös Instagramissa ja Twitterissä.

Miten Ongoolin laskunmaksu toimii?

Kun olet valinnut maksutavaksi Lasku, saat laskun sähköpostiisi. Lasku tulee maksaa maksukumppanimme Klarnalle.

Mitä eri maksuvaihtoehtoja on saatavilla?

Tarjoamme kortti-, lasku- ja tilimaksua sekä suoramaksua Swishin kautta.

Miten alennuskoodini toimii?

Kun olet saanut alennuskoodin, syötä se sille varattuun paikkaan kassalla ja paina Käytä. Saat sitten suoraa tietoa siitä, onko koodisi voimassa vai ei. Useimmat alennuskoodit koskevat vain normaalihintoja. Jos olet epävarma siitä, mikä koskee tiettyä koodiasi, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kauanko paketti säilyy ennen kuin minun on noudettava se?

Lähetyksesi säilyy kyseisen välittäjän luona 14 päivää tekstiviesti-ilmoituksen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen paketti palautetaan meille, minkä jälkeen joudumme veloittaa 250 SEK lunastamattomien tavaroiden käsittelystä.

Mitkä ovat toimituskulut?

Agenttitoimituksen hinta Ruotsin sisällä on 49 kruunua alle 500 kruunun tilauksille ja ilmainen toimitus yli 500 kruunun tilauksille. Haluamme sinun tuntevan olosi turvalliseksi ostaessasi meiltä ja siksi tarjoamme aina ilmaisen palautuksen kaikille tuotteille paitsi kuntokoneille, jotka toimitetaan kotiinkuljetuksena.

Mitä eroa on DHL Home Deliveryllä ilman kuittia ja DHL Home Deliveryllä kuitilla?

DHL Kotiinkuljetus ilman kuittia tarkoittaa, että lähetyksesi toimitetaan tilausta tehdessäsi ilmoittamaasi osoitteeseen ilman, että sinun tarvitsee olla paikan päällä ja kuitata toimitus. Huomaa, että tämä toimitustapa tarkoittaa, että me tai DHL emme ota mitään vastuuta paketista sulkemisen jälkeen! Jos kaikki tai osat toimituksesta katoavat tai vahingoittuvat, sinulla ei ole oikeutta saada korvausta meiltä tai DHL:ltä.

DHL Kotiinkuljetus kuitilla tarkoittaa, että lähetyksesi toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi osoitteeseen. DHL ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajasta, jonka jälkeen sinun tulee olla tällä kertaa henkilökohtaisesti paikalla vastaanottaaksesi ja kuittaaksesi toimituksen.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Arvioimme, että lähetyksesi on perillä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekoajasta riippuen. Jos tuote on tilaustuote, toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Jokaisen tuotteen alla näkyy toimitusaika.

Mistä tiedän, että pakettini on ladattavissa ja mistä minun pitäisi noutaa se?

Kun lähetys on saapunut toimituspisteeseen, saat valinnastasi riippuen tekstiviestillä tai sähköpostilla ilmoituksen, joka sisältää kaikki tiedot, joita tarvitset lähetyksen noutoon. Se, mille edustajalle paketti tulee, perustuu postinumeroosi.

Voit myös seurata lähetystäsi My Packages -sovelluksessa, jonka voi ladata ilmaiseksi App Storesta ja Google Playsta.

Kuinka saan tavarani toimitettua?

Tarjoamme toimituksen agenteille ja kotiinkuljetuksen ilman kuittia sekä kotiinkuljetuksen kuitilla.

En ole saanut pakettiani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, sinulle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse ja kun lähetämme tavarat loppu varastosta, saat uuden sähköpostin, jossa on seurantalinkki kumppanillemme. Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on mahdollisuus palauttaa osa tai koko lähetyksesi vastineeksi 60 päivän kuluessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautusnumeron, jota käytetään palautuksessa. Hyvitys suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin käyttämättömänä ja muuttumattomana alkuperäispakkauksessa. Hygieniatarvikkeita, kuten alusvaatteita tai hierontaaseita, ei voi palauttaa, jos sinetti on rikki. Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pakettini vaurioitui saapuessani. Mitä teen?

Olemme vastuussa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet toimituksen yhteydessä sinulle. Tavaraa vastaanotettaessa on tärkeää tarkistaa, ettei tavara ole vaurioitunut kuljetuksen aikana. Kuljetusvaurioista tulee ilmoittaa välittömästi paikan päällä kuljetusliikkeelle.

Mitä teen, jos haluan valittaa tuotteesta?

Noudatamme kuluttajanostolakia ja reklamaatioita koskevia suosituksia. Reklamaatiooikeus kattaa vain alkuperäiset viat. Reklamaatiooikeus ei koske esimerkiksi normaalista kulumisesta aiheutuneita vikoja. Kehotamme sinua tallentamaan tilausvahvistuksen tuotteesi kuittiksi. Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Olen tehnyt palautuksen. Mitä nyt tapahtuu?

Palautuksen käsittely kestää 5-10 työpäivää ja palautamme sinulle sähköpostitse heti, kun palautuksesi on käsitelty. Jos olet valinnut laskulla maksamisen, laskuasi oikaistaan ​​/ peruutetaan sen mukaan, oletko lähettänyt takaisin osan tilauksestasi vai kokonaan. Muista pitää kirjaa eräpäivästä laskussasi. Jos eräpäivä lähestyy, saatat joutua jatkamaan sitä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet valinnut maksamisen kortilla tai Swishin kautta, rahat talletetaan ostohetkellä käytetylle kortille/tilille.

Kuinka kauan minulla on avoin ostos?

Kun teet ostoksia meillä, sinulla on aina 60 päivän avoin ostos.

Haluan toisen lehden seuralle. Osaatko vaihtaa teriä?

Ehdottomasti! Jos haluat terään toisen värin, mallin tai kovuuden, vaihdamme sen täysin ilmaiseksi (palvelu ei koske kampanjoita).

Voitko vaihtaa klubini kahvanauhaa, jos tilaan uuden?

Jos ostat myös pitonauhan seurasi yhteyteen, voimme halutessasi kääriä mailan uudelleen (palvelu ei koske tarjouksia).

Miten ostotakuu toimii Pricerunnerin kautta?

Kun teet ostoksia meillä, sinulla on PriceRunner-ostotakuu. Siten ostoksesi on suojattu 50 000 kruunuun asti, jos ongelmia ilmenee. Ostotakuu ei maksa mitään ja koskee PriceRunnerin rekisteröityjä käyttäjiä.

Vaikka et olisi jo PriceRunnerin jäsen ja olisit tullut verkkosivustollemme sen kautta, ostoksesi voi kuulua ostotakuun piiriin. Sinun tarvitsee vain rekisteröityä tunnin sisällä ostosta. Jäseneksi liittyminen ei maksa mitään ja kestää alle kolme minuuttia! Hanki PriceRunner-ostotakuu jo tänään

PriceRunner Ostotakuulla saat korvauksen vaurioituneesta tuotteesta, jos tavaran toimitus epäonnistuu, jos yksittäinen tuote puuttuu toimituksen yhteydessä tai jos tavara on viallinen. Jotta ostotakuu olisi voimassa, tilauksen tulee olla osoitettu sinulle yksityishenkilönä.

Ostotakuu korvaa sinulle asiakkaana sekä osto- että toimituskulut sekä sinulle aiheutuneet välittömät taloudelliset vahingot. Poistoista, tulonmenetyksistä tai muista välittömistä tai välillisistä kuluista ei makseta korvausta.

Käy PriceRunnerissa nähdäksesi luettelon poissuljetuista luokista sekä täydelliset ostotakuun ehdot.

Rekisteröidy ja saat 10% tervetuliaisalennuksen

Ota meihin yhteyttäOta meihin yhteyttä