Ehdot

Ongoal Sweden AB ("Ongoal"), organisaationumero 559111–1975, ylläpitää verkkosivustoa www.ongoal.se ja siihen liittyviä sivuja ("verkkosivusto"). Yksityiskohtaiset yhteystiedot ja muut tiedot Ongoalista ovat saatavilla verkkosivustolla.

Verkkosivuston kautta kuluttaja ("Asiakas") voi osittain ostaa tuotteita Ongoalilta ja osittain ostaa lisätuotteita ja -palveluita muilta yrityksiltä ("Kumppanit") kassalla. Kassa ilmoittaa, mikä kumppani myy lisätuotteen tai -palvelun. Jos Asiakas ostaa Kumppanilta lisätuotteen tai -palvelun Verkkosivuston kautta, Asiakas tekee sopimuksen Kumppanin, ei Ongoalin, kanssa. Näin ollen Kumppanien omia yleisiä ehtoja sovelletaan myös kyseiseen ostoon.

Asiakas löytää kunkin kumppanin yleiset ostoehdot kassalla. Riippumatta siitä, ostaako Asiakas Ongoalilta vai joltakin Ongoalin yhteistyökumppaneilta, Asiakas voi aina ottaa yhteyttä Ongoaliin.

Maksu suoritetaan Verkkosivustolla tarjotuilla maksutavoilla (katso Maksuehdot).

1. Yleistä

1.1 Näitä yleisiä ehtoja ("Ehdot") sovelletaan, kun Asiakas tekee tilauksen Verkkosivuston kautta. Näissä osissa nämä ehdot ovat samat riippumatta siitä, ostaako Asiakas tuotteen Ongoalilta vai lisätuotteen tai palvelun kumppanilta, Ongoalia ja kumppania kutsutaan yhdessä "Myyjäksi". Ehdot koskevat vain asiakasta, joka on kuluttaja ja joka tekee tilauksia Verkkosivuston kautta.

Ongoal noudattaa kuluttajanostolakia.

1.2 Kuten edellä on todettu, sopimukset Verkkosivuston kautta tehdyistä ostoista tehdään Asiakkaan ja Ongoalin ja/tai Asiakkaan ja yhden tai useamman kumppanin välillä. Asiakas näkee aina tuotesivulta ja kassalla, kuka Myyjä on. Ostaessaan Verkkosivuston kautta Asiakas hyväksyy Ongoalin ehdot ja henkilötietokäytännön.

1.3 Voidakseen tilata Verkkosivustolta Asiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias. Ruotsin lain mukaan myyjä ei hyväksy luottoostoja alle 18-vuotiailta. Myyjä pidättää oikeuden yksittäistapauksissa kieltäytyä tai muuttaa asiakkaan tilausta (esimerkiksi jos asiakas on antanut virheellisiä henkilötietoja ja/tai hänellä on maksuhuomautuksia).

1.4 Myyjä pidättää oikeuden lopulliseen myyntiin ja mahdollisiin kuva- ja kirjoitusvirheisiin Verkkosivustolla (esim. virheet tuotteen kuvauksessa tai teknisessä eritelmässä, virheelliset hinnat ja hintamuutokset, kuten toimittajien muuttuneet hinnat ja valuuttamuutokset tai virheelliset tiedot siitä, onko tuotetta on varastossa). Myyjällä on oikeus korjata tällaiset virheet ja muuttaa tai päivittää tietoja milloin tahansa. Kaikki verkkosivustolla olevat kuvatiedot ovat vain havainnollistavia. Tällaisilla kuvilla ei voida taata, että ne kuvastavat asiakkaan vastaanottamien tuotteiden määrää tai tuotteen tarkkaa ulkonäköä, ominaisuuksia tai alkuperää. Ongoal ei ole vastuussa verkkosivustolla olevista tiedoista, jotka tulevat kumppaneilta tai kolmansilta osapuolilta.

1.5 Verkkosivuston omistaa Ongoal. Verkkosivuston sisällön omistavat Ongoal tai Ongoalin yhteistyökumppanit tai lisenssinantajat. Tietoja suojaavat muun muassa immateriaalioikeus ja markkinalaki. Tämä tarkoittaa, että tavaramerkkejä, yritysten nimiä, tuotteiden nimiä, kuvia ja grafiikkaa, suunnittelua, ulkoasua ja tietoja tavaroista, palveluista ja muusta sisällöstä ei saa kopioida tai käyttää ilman Ongoalin kirjallista lupaa.

1.6 Voit asettaa selaimesi estämään evästeet ja voit poistaa jo tallennetut evästeet. Tämä voi joissakin tapauksissa heikentää verkkosivuston toimivuutta ja kokemusta.

2. Sopimus ja tilaus

2.1 Voidakseen tehdä ostoksen Verkkosivuston kautta Asiakkaan on hyväksyttävä Ehdot. Hyväksymällä ehdot Asiakas sitoutuu noudattamaan ehtoja täysimääräisesti ja suostuu siihen, että Asiakas on lukenut henkilötietoja koskevat tiedot ja suostunut henkilötietojen ja evästeiden käyttöön Ongoalin henkilötietokäytännön mukaisesti.

2.2 Ostosopimus syntyy vasta, kun Ongoal on vahvistanut Asiakkaan tilauksen ja Asiakas on saanut Ongoalilta tilausvahvistuksen sähköpostitse. Myyjä kehottaa Asiakasta tallentamaan tämän tilausvahvistuksen mahdollisia yhteydenottoja varten Myyjään. Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, kunnes se on vahvistettu. Jos tilaus peruutetaan, Asiakkaan tai Asiakkaan maksu- tai luottokorttiyhtiön tilaukseen liittyvät maksut palautetaan.

3. Asiakastiedot jne.

3.1 Kun asiakas rekisteröi käyttäjätilinsä ja/tai hänen on suoritettava tilaus, asiakasta pyydetään antamaan tiettyjä henkilötietoja. Asiakas vahvistaa, että asiakkaan antamat tiedot ovat oikeat ja täydelliset ja on vastuussa virheellisistä tiedoista. Tietoja Ongoalin henkilötietojen käsittelystä löytyy Ongoalin henkilötietokäytännöstä.

3.2 Asiakas sitoutuu varmistamaan, ettei kukaan muu kuin Asiakas voi käyttää Asiakkaan kirjautumistietoja. Asiakas ei saa luovuttaa käyttäjätunnuksia ja salasanoja asiattomille henkilöille, ja hänen tulee huolehtia siitä, että käyttäjätunnuksia ja salasanoja sisältävät asiakirjat säilytetään siten, että asiattomat henkilöt eivät pääse käsiksi tietoihin. Jos epäillään, että Asiakkaan salasanaan on päässyt luvaton henkilö, Asiakkaan on välittömästi ilmoitettava tästä Ongoalille. Asiakas vastaa kaikista Asiakkaan kirjautumistiedoilla tehdyistä ostoksista, mikäli tällaista ilmoitusta ei ole tehty.

3.3 Jos Ongoal epäilee, että Asiakas väärinkäyttää käyttäjätiliään tai kirjautumistietojaan tai muuten rikkoo Ehtoja, Ongoalilla on oikeus jäädyttää asiakas. Ongoalilla on myös oikeus antaa Asiakkaalle uudet kirjautumistiedot.

4. Hinnat, maksut ja maksu

4.1 Verkkosivuston kautta tilattaessa sovelletaan Verkkosivustolla ilmoitettuja hintoja. Hinnat ovat Ruotsin kruunuissa ja sisältävät ALV:n. Hinnat eivät sisällä maksu- ja toimituskuluja, jotka ilmoitetaan erikseen.

4.2 Asiakas voi maksaa Verkkosivustolla määritetyllä tavalla. Myyjällä on oikeus veloittaa Asiakasta jo tilauksen yhteydessä, ellei Asiakas ole valinnut laskun maksua tai muuta vastaavaa maksutapaa. Laskun tai osittaisen maksun yhteydessä voidaan tehdä luottoilmoitus, josta Asiakkaalle ilmoitetaan tällaisessa tapauksessa. Ongoal pidättää oikeuden olla aina tarjoamatta kaikkia maksutapoja ja muuttaa Asiakkaan valitsemaa maksutapaa, jos maksutapa ei jostain syystä toimi ostohetkellä tai jos Asiakas ei ole hyväksytty valitsemalle maksutavalle.

5. Kampanjat ja tarjoukset

Myyjä voi ajoittain tarjota Verkkosivustolla kampanjoita, joilla voi olla näissä ehdoissa esitettyjä suotuisampia ehtoja (esim. koskien maksua tai laajennettua peruuttamisoikeutta). Nämä edullisemmat ehdot ovat voimassa niin kauan kuin kampanja on voimassa ja Myyjän kampanjan yhteydessä ilmoittamiin tiettyihin tuotteisiin. Myyjä pidättää oikeuden peruuttaa tällaiset tarjoukset milloin tahansa. Kampanjan päättyessä tai peruttaessa näitä ehtoja sovelletaan ilman muutoksia. Verkkosivuston tiettyjen tuotteiden tarjoukset ovat voimassa rajoitetun ajan ja niin kauan kuin tavaraa riittää.

6. Toimitus ja kuljetus

6.1 Varastossa olevat tavarat toimitetaan normaalisti Verkkosivustolla määritellyn arkipäivämäärän sisällä. Normaali toimitusaika on 1-2 päivää sen jälkeen, kun asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen. Ellei toisin ole erikseen sovittu (esim. sellaisten tavaroiden varauksen yhteydessä, joita ei ole varastossa).

Ongoal tarjoaa alla toimitusvaihtoehdot Ruotsin sisällä.

6.1.1 DHL Service Point (toimitusaika 1-2 työpäivää).

Asiakkaan tilaus lähetetään Asiakkaan lähimmälle DHL-edustajalle ja asiakkaalle ilmoitetaan tekstiviestillä. Asiakkaan lähetystä noudettaessa tulee esittää voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

Asiakkaan paketti saapuu lähimpään DHL-edustajaan Asiakkaan postinumeroalueella (esim. huoltoasema / ICA-myymälä). Asiakasta pyydetään napsauttamalla alla olevaa linkkiä löytääkseen lähimmän toimituspisteen.

http://locator.dpst.dhl.com/Partners/DHL2/SearchForm_sv-SE.aspx?Country=SE

6.1.2 Postnord Mypack Collect (toimitusaika 1-2 työpäivää)

Asiakkaan tilaus lähetetään Asiakkaan lähimmälle DHL-edustajalle ja asiakkaalle ilmoitetaan tekstiviestillä. Asiakkaan lähetystä noudettaessa tulee esittää voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

Asiakkaan paketti saapuu lähimpään Postnord-edustajaan asiakkaan postinumeroalueella (esim. huoltoasema / ICA-myymälä).

6.1.3 DHL Kotiinkuljetus kuitilla (toimitusaika 1-2 arkipäivää).

Kuitin mukana toimitetussa DHL Home Delivery -palvelussa Asiakkaan tilaus toimitetaan Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. DHL ottaa yhteyttä asiakkaaseen sopiakseen likimääräisestä toimitusajasta. Asiakkaan on tällöin oltava paikalla tällä kertaa vastaanottaakseen ja kuittaakseen toimituksen. Kuljettaja soittaa sinulle, kun toimitus saapuu. Huomaathan, että toimitus tapahtuu pohjakerroksessa! Kuljettaja ei siis nouse kerrostaloihin tai vastaaviin, minkä vuoksi asiakkaan tulee itse tulla ulos tapaamaan kuljettajaa. Mikäli Asiakas ei ole paikalla sovittuna aikana ja kuljettajan on palautettava, veloitetaan jokaisesta lisätoimituksesta 150 kruunun toimitusmaksu.

6.2 Tuotteen arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa, kassalla ja/tai Verkkosivuston kyseisellä tuotesivulla. Toimituksen viivästymisestä Myyjä ilmoittaa Asiakkaalle. Ellei toisin ole erikseen sovittu ja toimitus kestää yli 30 arkipäivää eikä tämä johdu Asiakkaasta, Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostos.

6.3 Jos paketteja halutaan lunastaa, Asiakkaan on tehtävä se ilmoituksessa mainitussa ajassa. Paketit tulee yleensä noutaa henkilökohtaisesti voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella ja pakettitunnuksella. Asiakas saa aina ilmoituksen, jossa näkyy, mistä ja milloin paketit tulee noutaa. Ilmoituksen voi tehdä sähköpostitse ja, mikäli asiakas on antanut matkapuhelinnumeron, puhelimitse tai tekstiviestillä.

6.4 Lunastamattomista paketeista ja lähetyksistä, jotka palautetaan Ongoalille, Ongoal-asiakas veloittaa 250 kruunun maksun. Paketti/lähetys on asiakkaalla 14 vuorokautta Asiakkaalle tehdystä ilmoituksesta, jonka jälkeen paketti/lähetys palautetaan Ongoalille. Huomaathan, että lunastamattomat paketit ja lähetykset eivät ole palautuksia!

6.5 Kuljetustoimeksiantojen muuttamisesta jo lähetetyille tavaroille veloitetaan 250 SEK. Tämä koskee esimerkiksi toimitusosoitteen, puhelinnumeron tai toimitustavan muutosta.

7. Peruuttamisoikeus

7.1 Verkkosivustolta ostettaessa on aina voimassa 60 päivän peruuttamisoikeus sovellettavan kuluttajaostolain mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostonsa ilmoittamalla tästä 60 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas tai Asiakkaan edustaja on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruuttamisaika).

7.2 Peruuttamisoikeus ei koske seuraavan tyyppisiä tavaroita:

Tavarat, jotka on valmistettu asiakkaan ohjeiden mukaan tai joille on muuten annettu selkeä persoonallisuus.

Tuo

tteet, joiden sinetti on rikki ja joita ei voida palauttaa terveydellisistä tai hygieniasyistä, kuten hierontapistooleista.

Tavarat, jotka voivat nopeasti huonontua tai vanhentua (esim. ruoka tai lääkkeet).

Digitaalisen sisällön muodossa olevat tavarat, jotka toimitetaan muulla tavoin kuin fyysisellä välineellä (esim. tietokoneohjelmat, sovellukset, pelit, musiikki, videot tai tekstit, joihin pääsy tapahtuu lataamalla tai suoratoistamalla).

7.3 Sellaisten tavaroiden tilauksen yhteydessä, joihin ei sovelleta peruuttamisoikeutta, asiakas saa tästä selkeät tiedot. Jos tuote on sinetöity, asiakas ei saa rikkoa sinettiä, jos asiakas haluaa käyttää peruuttamisoikeuttaan. Oikeus katua siis lakkaa, kun asiakas rikkoo sinetin.

7.4 Mikäli Asiakas haluaa peruuttaa Verkkosivuston kautta tehdyn ostoksen, Asiakkaan tulee ennen peruuttamisajan umpeutumista lähettää selkeä ja yksiselitteinen viesti Ongoalille. Asiakkaan tulee ilmoittaa viestissä nimensä, osoitteensa ja muut asiaankuuluvat tietonsa (esim. tilausnumero, laskun numero ja nimikkeen nimi). Vaihtoehtoisesti asiakas voi käyttää peruuttamisoikeuden käyttämiseen Ruotsin kuluttajaviraston laatimaa vakiolomaketta.

7.5 Asiakas on vastuussa tavaroiden kunnosta sen jälkeen, kun Asiakas on vastaanottanut tavarat ja aina siihen asti, kun Ongoal on vastaanottanut palautetun tavaran. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun peruuttamisoikeuden käyttöä koskeva ilmoitus on toimitettu Ongoalille. Tuote tulee lähettää hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossa.

7.6 Myyjä tarjoaa ilmaisen palautuksen kaikille tuotteille paitsi kuntokoneille, jotka toimitetaan kotiinkuljetuksena. Asiakas vastaa, kirjaa ja maksaa palautuslähetyksen käyttäessään kuntokoneen peruuttamisoikeutta.

7.7 Asiakkaan katuessa ostosta, Asiakkaan tavarasta maksama summa palautetaan Asiakkaalle. Poikkeukset koskevat mahdollisia toimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että Asiakas valitsee muun toimitustavan kuin Myyjän tarjoama vakiotoimitus. Palautettaessa osa tilauksesta toimituskuluja ei palauteta. Myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna toimitetun tuotteen alkuperäiseen arvoon ja siltä osin kuin se johtuu siitä, että asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin on tarpeen tuotteen ominaisuuksien tai ominaisuuden määrittämiseksi. Uskomme, että sinun ei tarvitse testata salibandymailaa tai melamailaa tai poistaa muovia kahvasta tuotteen tutkimiseksi. Jos näin tehdään, meillä on etäsopimuslain mukaan oikeus periä kohtuullinen arvonalennus. Arvon lasku voi tuotteesta riippuen olla merkittävää, kun tuotetta katsotaan käytettäväksi.

7.8 Myyjä maksaa rahan takaisin mahdollisimman pian. Kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakkaan ilmoitus peruuttamisoikeuden käyttämisestä on vastaanotettu. Myyjä voi kuitenkin odottaa hyvityksen kanssa, kunnes Myyjä on vastaanottanut tuotteen tai Asiakas on osoittanut, että tuote on palautettu (esim. toimituskuittilla). Hyvitys suoritetaan Asiakkaalle Asiakkaan valitsemalla maksutavalla, mikäli muuta ei ole sovittu tai palautukselle on ollut esteitä.

8. Takuu ja reklamaatio

8.1 Jotkin Myyjän tuotteet voivat kuulua takuun piiriin. Tietoja takuuajasta ja kunkin tuotteen erityisistä takuuehdoista on saatavilla verkkosivustolla tai näissä ehdoissa. Tavaratakuu kattaa vain alkuperäiset valmistusvirheet, ei siis vikoja, jotka ilmenevät tuotteen toiminnan ja ulkonäön muutoksen, kuten tuotteen uusimisen, päivityksen tai muun konfiguroinnin aikana tai sen jälkeen. Asiakkaan tilausvahvistus toimii takuutodistuksena. Ongoals Samarbetspartersin takuita koskevat ehdot ja ehdot löytyvät Ongoals Samarbetspartersin vastaavilta ehtosivuilta.

8.2 Reklamaatiooikeus kattaa tavarat, jotka ovat viallisia voimassa olevan kuluttajanostolain mukaisesti. Asiakkaan, joka haluaa tehdä pätevän virheen tilatussa tuotteessa, tulee ottaa yhteyttä myyjään mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen Verkkosivuilla olevien yhteystietojen kautta. Reklamaatiot, jotka on tehty kahden kuukauden kuluessa siitä, kun Asiakas havaitsi virheen, katsotaan aina toimitetuiksi ajallaan. Asiakkaalla on kolmen vuoden oikeus tehdä reklamaatio Verkkosivustolta ostetuista tuotteista.

8.3 Myyjä vastaa hyväksyttyjen reklamaatioiden palautuksesta.

8.4 Kun reklamoitu tuote on palautettu ja reklamaatio on hyväksytty, myyjä maksaa Asiakkaalle korvauksen kulloinkin voimassa olevan kuluttajan ostolain mukaisesti. Myyjä pyrkii siihen, että tämä tapahtuu 30 päivän kuluessa siitä, kun Myyjä on vastaanottanut valituksen, mutta tämä voi kestää tavaroiden luonteesta riippuen kauemmin. Myyjä pidättää itsellään oikeuden kieltäytyä valituksesta, jos käy ilmi, että tuote ei ole voimassa olevan kuluttajanostolain mukaan virheellinen. Reklamaatiotapauksissa Myyjä noudattaa yleisen valituslautakunnan tai vastaavien muiden Euroopan maiden lautakuntien ohjeita.

9. Osta takuu Pricerunnerin kautta

Kun teet ostoksia meillä, sinulla on PriceRunner-ostotakuu. Siten ostoksesi on suojattu 50 000 kruunuun asti, jos ongelmia ilmenee. Ostotakuu ei maksa mitään ja koskee PriceRunnerin rekisteröityjä käyttäjiä.

Vaikka et olisi jo PriceRunnerin jäsen ja olisit tullut verkkosivustollemme sen kautta, ostoksesi voi kuulua ostotakuun piiriin. Sinun tarvitsee vain rekisteröityä tunnin sisällä ostosta. Jäseneksi liittyminen ei maksa mitään ja kestää alle kolme minuuttia! Hanki PriceRunner-ostotakuu jo tänään

PriceRunner Ostotakuulla saat korvauksen vaurioituneesta tuotteesta, jos tavaran toimitus epäonnistuu, jos yksittäinen tuote puuttuu toimituksen yhteydessä tai jos tavara on viallinen. Jotta ostotakuu olisi voimassa, tilauksen tulee olla osoitettu sinulle yksityishenkilönä.

Ostotakuu korvaa sinulle asiakkaana sekä osto- että toimituskulut sekä sinulle aiheutuneet välittömät taloudelliset vahingot. Poistoista, tulonmenetyksistä tai muista välittömistä tai välillisistä kuluista ei makseta korvausta.

Käy PriceRunnerissa nähdäksesi luettelon poissuljetuista luokista sekä täydelliset ostotakuun ehdot.

10. Linkit

Ongoal voi linkittää verkkosivustolta muille verkkosivustoille, jotka eivät ole Ongoalin hallinnassa, ja verkkosivustot, jotka eivät ole Ongoalin hallinnassa, voivat linkittää verkkosivustolle. Vaikka Ongoal pyrkii varmistamaan, että Ongoal linkittää vain verkkosivustoille, jotka jakavat Ongoalin henkilötietoja ja turvallisuusmääräyksiä Henkilötietokäytännön mukaisesti, Ongoal ei ole vastuussa Asiakkaan muilla verkkosivustoilla toimittamien tietojen tai henkilötietojen suojasta tai luottamuksellisuudesta. Asiakkaan tulee noudattaa varovaisuutta ja lukea kyseisen verkkosivuston henkilötietosäännöt.

11. Ylivoimainen este

Myyjä ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin Myyjä ei voinut vaikuttaa, kuten yleinen työriita, sota, tulipalo, salama, terrori-isku, muuttunut viranomaismääräys, tekniset ongelmat, viat sähkö-/tele-/datayhteyksissä tai muussa viestinnässä ja alihankkijoiden palvelun virheistä tai viivästyksistä tietyistä seikoista johtuen. Nämä olosuhteet muodostavat perusteen vapautukselle, joka merkitsee vapautusta vahingonkorvauksista ja muista seuraamuksista. Mikäli tällainen tilanne syntyy, Myyjä ilmoittaa Asiakkaalle vallitsevasta tilanteesta osittain ajan alussa ja osittain lopussa. Jos tilanne on kestänyt yli kaksi kuukautta, sekä Asiakkaalla että Myyjällä on oikeus peruuttaa ostos välittömästi.

12. Muutokset ehtoihin

Myyjä pidättää oikeuden tehdä muutoksia näihin ehtoihin milloin tahansa. Kaikki muutokset näihin ehtoihin julkaistaan ​​verkkosivustolla. Muutokset tulevat voimaan, kun Asiakas on hyväksynyt ehdot (uuden oston yhteydessä tai vieraillessaan Verkkosivustolla) tai 30 päivän kuluttua siitä, kun Myyjä on ilmoittanut Asiakkaalle muutoksista. Myyjä suosittelee kuitenkin, että Asiakas pysyy Verkkosivustolla säännöllisesti ajan tasalla, jotta hän saa tiedon Ehtojen muutoksista.

13. Työkyvyttömyys

Jos toimivaltainen tuomioistuin, viranomainen tai välimiesoikeus toteaa, että jokin näiden Ehtojen määräys on pätemätön tai täytäntöönpanokelvoton, kyseinen määräys ja kaikki muut määräykset ovat voimassa ja täytäntöönpanokelpoisia sovellettavan lain sallimissa rajoissa. Pätemättömiksi tai täytäntöönpanokelvottomiksi julistetut määräykset korvataan asiaankuuluvilla oikeudellisilla ohjeilla ja neuvoilla.

14. Sovellettava laki ja riita

14.1 Jos erimielisyyttä ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä Myyjän kanssa, Asiakas voi kääntyä ARN:n (Yleinen valituslautakunta) puoleen. Asiakas voi tehdä valituksen myös suoraan verkossa Euroopan komission riidanratkaisualustan kautta. Jos Asiakas tekee valituksen tämän alustan kautta, asia välitetään automaattisesti toimivaltaiselle kansalliselle riidanratkaisuelimelle. Tämä riidanratkaisuelin ottaa sitten yhteyttä myyjään ja yrittää ratkaista riidan puuttumatta tuomioistuimen toimintaan.

14.2 Näiden ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet tulkitaan Ruotsin lain mukaisesti ja ne ratkaistaan ​​yleisessä valituslautakunnassa tai viime kädessä yleisessä tuomioistuimessa.

Nämä ehdot on vahvistettu 25.5.2018

Maksuehdot

Ongoal Sweden AB ("Ongoal"), organisaationumero 559111–1975, ylläpitää verkkosivustoa www.ongoal.se ja siihen liittyviä sivuja ("verkkosivusto"). Yksityiskohtaiset yhteystiedot ja muut tiedot Ongoalista ovat saatavilla verkkosivustolla.

Verkkosivuston kautta kuluttaja ("Asiakas") voi osittain ostaa tuotteita Ongoalilta ja osittain ostaa lisätuotteita ja -palveluita muilta yrityksiltä ("Kumppanit") kassalla. Kassa ilmoittaa, mikä kumppani myy lisätuotteen tai -palvelun. Jos Asiakas ostaa Kumppanilta lisätuotteen tai -palvelun Verkkosivuston kautta, Asiakas tekee sopimuksen Kumppanin, ei Ongoalin, kanssa. Näin ollen Kumppanien omia yleisiä ehtoja sovelletaan myös kyseiseen ostoon.

Asiakas löytää kunkin kumppanin yleiset ostoehdot kassalla. Riippumatta siitä, ostaako Asiakas Ongoalilta vai joltakin Ongoalin yhteistyökumppaneilta, Asiakas voi aina ottaa yhteyttä Ongoaliin.

Maksu suoritetaan Verkkosivustolla tarjottujen maksuratkaisujen kautta. Asiakkaan käytettävissä olevat maksutavat voivat vaihdella. Alla ovat ehdot kaikille Ongoalin tarjoamille maksutapoille (Card, Swish, Klarna Pay Later, Klarna Pay Now ja Klarna Slice it). Kaikista ostoksista Ongoal pidättää oikeuden tehdä asiakkaan luottotiedot Ongoalin maksukumppaneiden Shopify Paymentsin, Mondido Payments AB:n ja Klarna AB:n kautta.

1. Korttimaksu

Kun Asiakas valitsee korttimaksun, maksun käsittelee Shopify Payments, joka tarjoaa turvallisen sähköisen maksuratkaisun. Asiakas voi maksaa tilauksensa VISA-, MasterCard- tai American Express -korteilla. Kaikki korttitiedot tallennetaan korttiverkoston määräysten mukaisesti. Korttitietojasi käsitellään suojatussa ympäristössä – Shopify Payments vastaa palvelun kautta saatujen tietojen käsittelystä PCI DSS:n (Payment Card Industry Data Security Standard) ja muiden sovellettavien turvallisuusmääräysten mukaiselle sertifioinnille asetettujen vaatimusten mukaisesti.

2. Suoramaksu Swishin kautta

Kun asiakas valitsee suoramaksun Swishin kautta, asiakasta pyydetään maksamaan Swish-numeroon 1232784981. Asiakas syöttää nimen ja tilausnumeron, jolloin Ongoal lähettää Asiakkaan tilauksen, kun maksu on vastaanotettu Ongoalille.

3. Klarna Maksa myöhemmin, Klarna Maksa nyt ja Klarna leikkaa se

Kun asiakas valitsee Klarna Pay Later, Klarna Pay nyt tai Klarna Slicce It, katso voimassa olevat ehdot osoitteessa https://www.klarna.com/se/villkor/.

Nämä maksuehdot on vahvistettu 21.5.2020 alkaen

Rekisteröidy ja saat 10% tervetuliaisalennuksen

Ota meihin yhteyttäOta meihin yhteyttä